Tytöt 2011 joukkue on perustettu lokakuussa 2024. Kaudella 2026 harjoittelemme talvella 4-5krt viikossa ja pelaamme Talviliigan kilpasarjaa. Kevätkaudella pelaamme T15-ykkösessä ja T15-kakkosessa
Joukkueen päävalmentajana toimii Matias Ravi ja valmennustiimiin kuuluu lisäksi Tessa Rinkinen ja Jessi Sipilä.